Ανδρέας Ανδρεάδης |
Την ώρα που πολλά ξενοδοχεία βγαίνουν στο… σφυρί επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν αντέχουν τα οικονομικά βάρη, εκείνοι κινούνται σε αντίθετη, αναπτυξιακή τροχιά. Σχεδιάζουν να επενδύσουν περίπου 9 εκατ. ευρώ στο ξενοδοχειακό συγκρότημα της Χαλκιδικής με σκοπό να προσελκύσουν την ελίτ του τουρισμού, που είναι και ο στόχος τους, όπως έχουν αναφέρει κατά καιρούς οι ίδιοι. Και αυτό επειδή οι μονάδες της ΣΑΝΗ δέχονται κυρίως Άγγλους, Γερμανούς και Ρώσους τουρίστες. Ειδικά η προσέλευση των τελευταίων προς την Ελλάδα έχει διπλασιαστεί και από 180.000 που κατέφταναν τις προηγούμενες χρονιές, αναμένεται να αγγίζουν πλέον τις 360.000. Στρατηγική των δύο αδελφών είναι να προχωρούν σε συνεχείς επενδύσεις ανανέωσης, εκσυγχρονισμού και επέκτασης των πολυτελών ξενοδοχείων τους. «Όπλο» τους είναι τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη που σημείωσαν και σε μια δύσκολη χρονιά, όπως το 2010, αφού ο όμιλος «ΣΑΝΗ» έκλεισε με κύκλο εργασιών 50 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 4,3 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα σε σχέση με το 2009. Έτσι, σύμφωνα με το επενδυτικό τους πλάνο, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε δύο χρόνια, θα γίνει διεύρυνση των δωματίων, ενώ έχει ήδη προστεθεί νέα πτέρυγα με 90 ολοκαίνουριες σουίτες στο δυναμικό του, που απαρτίζεται από 475 δωμάτια.
Στο πλαίσιο της επένδυσης έχει γίνει και συγκέντρωση των αθλητικών χώρων και παράλληλα κατασκευάστηκε το υπαίθριο θέατρο «Garden Theatre», χωρητικότητας 700 θέσεων, που θα φιλοξενεί αρκετές από τις εκδηλώσεις του Sani Festival, ένα φεστιβάλ μουσικής και τραγουδιού που έχει γίνει θεσμός στη Χαλκιδική. Μάλιστα, προσελκύει πολλούς επισκέπτες από το διεθνές jet set της επιχειρηματικής και καλλιτεχνικής ζωής.
Στόχος της ΣΑΝΗ είναι να προσελκύσει ακόμη περισσότερους Ρώσους και Γερμανούς επισκέπτες.
ΠΗΓΗ: blackmoney2011.blogspot.com