ΜΥΣΤΗΡΙΟ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ της Βαλέριας

Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ
 
«Ο θάνατός της από μόνος του προκαλεί πολλά ερωτήματα. Περιμένουμε το πόρισμα της νεκροψίας και εκεί θα φανούν όλα». Δύο εβδομάδες μετά τον ξαφνικό χαμό της Βαλέριας Μεζιριάδου, η οικογένειά της αδυνατεί ακόμη να συνειδητοποιήσει την απώλεια. Το «γιατί» και το «πώς» τους ταλανίζουν μερόνυχτα. Για πρώτη φορά η μικρότερη αδελφή της, Ιωάννα μιλά απαντώντας κυρίως στα σενάρια που ακολούθησαν τον αναπάντεχο θάνατό της.
Μάλιστα, αποκαλύπτεται και ένα συμβάν που μέχρι τώρα δεν είχε δει το φως της δημοσιότητας. Λίγες ημέρες προτού φύγει από τη ζωή η Βαλέρια υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο, κάτι που τη θορύβησε ιδιαίτερα και υποβλήθηκε άμεσα σε εξονυχιστικές εξετάσεις.
    «Δεν της βρήκαν τότε απολύτως τίποτα» δηλώνει η αδελφή της, μην μπορώντας να πιστέψει πως λίγες ημέρες αργότερα η Βαλέρια «έφυγε» από ανακοπή καρδιάς, όπως έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση.
    Ιδιαίτερα κατηγορηματική είναι η Ιωάννα όσον αφορά σενάρια που πήραν το φως της δημοσιότητας και αμαυρώνουν τη μνήμη της αδελφής της: «Δεν είχε ποτέ απολύτως τίποτα. Τα περί νευρικής ανορεξίας δεν έχουν καμία βάση. Είναι λογικό, αφού ασχολιόταν με το μόντελινγκ, να είναι αδύνατη. Έτρωγε από το πρωί μέχρι το βράδυ για τέσσερα άτομα. Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, δεν έπαιρνε ποτέ ουσίες και ούτε έπινε. Ήταν κατά του αλκοόλ».
    Η ίδια δηλώνει «ζωντανή νεκρή». «Είμαι «ζωντανή νεκρή. Δεν με ενδιαφέρει τίποτα πια. Δεν έχω όρεξη για τίποτα. Έφυγε το άλλο μου μισό. Όταν είχα πρόβλημα, τηλεφωνούσα στη Βαλέρια και μου έδινε συμβουλές. Ακόμη και τι να φορέσω τη ρωτούσα. Έκανα όνειρα για το μέλλον μαζί της. Ήταν ό,τι καλύτερο στη ζωή μου. Τέτοια αδελφή σαν την Βαλέρια δεν υπάρχει! Είχαμε την τέλεια σχέση. Δεν υπάρχει πουθενά αυτό. Ήταν η μάνα μου, η αδελφή μου, η κολλητή μου, τα πάντα για μένα. Με βοηθούσε σε όλα».
    Ο θάνατός της συγκλόνισε το πανελλήνιο. Το άψυχο σώμα της 33χρονης βρέθηκε σε σπίτι φίλου της που τη φιλοξενούσε, στα βόρεια προάστια, και όλα μέχρι σήμερα δείχνουν ότι κατέληξε από παθολογικά αίτια. Είχε πάρει τίτλο στα «Playmate», γεγονός που της άνοιξε πόρτες στον χώρο της μόδας, ενώ ήταν ιδιαίτερα αγαπητή και έκανε παρέα με λαμπερά ονόματα της showbiz. Για ώρα μετά τον θάνατό της δεν είχε γίνει αναγνώριση, αφού οι δικοί της ζουν στη Θεσσαλονίκη.
    «Με ενημερώσαν από το αστυνομικό τμήμα. Έπαθα σοκ μόλις το άκουσα. Ήταν, όμως, δίπλα η μητέρα μου και προσπάθησα να συγκρατήσω τις αντιδράσεις μου. Εκείνη αμέσως κατάλαβε ότι κάτι συμβαίνει. Με ρωτούσε ανήσυχη «Τι έγινε; Τι έγινε;». Εγώ κουνούσα το κεφάλι και μονολογούσα ασυναίσθητα: «Βαλέρια, Βαλέρια».
- Σου είπε πει ότι είχε οικονομικά προβλήματα;
    Τελευταία φορά που μιλήσαμε μου είχε πει ότι χρωστούσε το ενοίκιο, το ρεύμα και το νερό. Δεν είχε χρήματα να τα πληρώσει. Αλλά και εγώ έμεινα χωρίς δουλειά και είχα τα ίδια προβλήματα. Αν και είχε τα δικά προβλήματα, η αδελφή μου πάντα ήθελε να νοιάζεται για τους άλλους: για μένα και τη μητέρα μου, προσπαθούσε να κάνει πράγματα για μας».
- Τελευταία φορά που μιλήσατε τι σου είπε;
    Μου έλεγε ότι περνάει πολύ καλά, ότι είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη.
    Μέσα στην απέραντη θλίψη και τον πόνο, η οικογένεια θέλει να ευχαριστήσει όλους αυτούς που της συμπαραστάθηκαν ψυχολογικά και οικονομικά.
    Όλες αυτές τις ώρες περιμένουν με αγωνία τα αποτελέσματα της νεκροψίας, που απαίτησαν οι ίδιοι, περιμένοντας να λύσουν τα όποια ερωτήματα τους βασανίζουν.