Η ΝΤΙΒΑ σε πόλεμο με γνωστή συγγραφέα

Η ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΗ ΛΕΝΑ ΔΙΒΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΗΤΑΝ ΗΛΙΘΙΑ»

Πυρ και μανία είναι η Μιμή Ντενίση με τη συγγραφέα Λέαν Διβάνη! Η ντίβα του θεάτρου έστειλε εξώδικο ζητώντας να αποσυρθεί ένα απόσπασμα από το νέο τη βιβλίο, που κατά την άποψή της αναφέρεται υποτιμητικά στο όνομά της. «Πρόκειται για αναφορά που θίγει βαρύτατα την επαγγελματική μου υπόσταση ως καλλιτέχνιδας και ηθοποιού επί σειρά ετών και την προσωπικότητα μου στο σύνολό της» τονίζει η δημοφιλής ηθοποιός.
    Πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησε το βιβλίο της Λένας Διβάνη «Η Πηνελόπη ήταν ηλίθια», στο οποίο υπάρχει ένα απόσπασμα που αναφέρει τα εξής: «Με λίγα λόγια ενθουσιάστηκε το κορίτσι. Θα έκανε ελεύθερο ρεπορτάζ μια φορά στη ζωή της, κάποιος τη διάλεξε γι’ αυτό, κάποιος πίστεψε ότι μπορούσε να τα καταφέρει. Και άμα πήγαιναν όλα καλά, μπορούσε άνετα να κάνει ένα σάλτο και να αλλάξει τμήμα, που σκυλοβαρέθηκε με τα μπουζούκια, την Ντενίση και τα Δελφινάρια…».

Με το που ενημερώθηκε γι’ αυτό η κυρία Ντενίση έστειλε – μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου της Νίκου Αγαπηνού – εξώδικη δήλωση διαμαρτυρίας τονίζοντας ότι το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι άκρως απαξιωτικό και προσβλητικό για το άτομό της και ζητώντας να αποσυρθεί από το βιβλίο εντός δέκα ημερών. Συγκεκριμένα, η πρωταγωνίστρια αναφέρει, μεταξύ των άλλων, στο εξώδικό της: «Η αξία μου ως ηθοποιού, η πολυετής καριέρα μου, η μόρφωσή μου αποτελούν αναμφισβήτητα δεδομένα, τα οποία δεν επιτρέπουν σε κανέναν να με ταυτίζει με τα μπουλούκια, δηλαδή με ένα φτηνό είδος θεάτρου. Πολύ περισσότερο όταν το κρίσιμο χρονικό διάστημα που έλαβε η έκδοση και ανατύπωση του βιβλίου σας ετοιμάζομαι να πρωταγωνιστήσω σε έργο μαζί με την κορυφαία και βραβευθείσα ηθοποιό διεθνούς φήμης Ολυμπία Δουβάκη…».
    Η συγγραφέας Λένα Διβάνη, μόλις ενημερώθηκε για το περιεχόμενο του εξωδίκου, ανάρτησε στο προφίλ της στο Facebook το εξής σχόλιο: «Πού ‘σαι, Λαζόπουλε! Πού’ σαι, συνάδελφε Πανούση! Μόλις έμαθα ότι η Μιμή Ντενίση μου έστειλε εξώδικο με αίτημα να αποσυρθεί το εν λόγω απόσπασμα από το βιβλίο μου. Προφανώς η Πηνελόπη ήταν ηλίθια, γιατί κάπου αναφέρω το όνομά της απαξιωτικά κατά τη γνώμη της!»
ΠΗΓΗ: secretnews2011.blogspot.com