«ΕΓΩ ΞΕΠΛΥΝΑ τα χρήματα του Πετράκη»

Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΒΛΑΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

«Εγώ ήμουν χρόνια στη φυλακή, δεν μπορούσα εκ των πραγμάτων να οργανώσω την απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου. Ξέπλυνα μόνο τα χρήματα του Πετράκη». Αυτό υποστήριξε, απολογούμενος, ο βαρυποινίτης Παναγιώτης Βλαστός, που φέρεται ως ηγέτης του συνδικάτου του εγκλήματος, μέλη του οποίου κατηγορούνται και για την απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου.
Ο 40χρονος, απαντώντας σε ερωτήσεις της προέδρου της έδρας του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας,
η οποία επικαλέστηκε τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες της ΕΥΠ, που αποτελούν και τον βασικό κορμό της δικογραφίας, αρνήθηκε τη συμμετοχή του τόσο στην πολύκροτη απαγωγή όσο και στη δολοφονία του Γιώργου Γούσιου σε καφετέρια της Πεντέλης, στις 12 Σεπτεμβρίου του 2008. Το μόνο αδίκημα που παραδέχθηκε ο Παναγιώτης Βλαστός ότι έχει διαπράξει είναι το ξέπλυμα βρόμικου χρήματος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τόσα χρόνια μέσα στη φυλακή πώς θα ζήσω; Σπάζοντας επιταγές και ξεπλένοντας χρήματα… Μέχρι πριν από λίγο καιρό ξέπλυνα χρήματα του Απόστολου Πετράκη από την απαγωγή…».
    Η πρόεδρος της έδρας επικαλείται απομαγνητοφωνημένη συνομιλία του βασικού κατηγορούμενου με τη δικηγόρο Ελισάβετ Πούλιου, η οποία του αναφέρει την υπόθεση της δολοφονίας Γούσιου και του λέει χαρακτηριστικά ότι δεν μπορεί να λάβει άδεια από τη φυλακή καθώς σχηματίζεται δικογραφία εναντίον του.
    Πρόεδρος: Κύριε κατηγορούμενε, σε αυτή τη συνομιλία φέρεται να απαντάτε στη δικηγόρο σας ότι «Μα ο Γούσιος ήταν φίλος μου υποτίθεται». Χρησιμοποιείται η λέξη υποτίθεται…
    Βλαστός: Το «υποτίθεται» προστέθηκε μετά… δεν το είπα ποτέ εγώ. Οι συνομιλίες είναι πετσοκομμένες… είναι πειραγμένες, γι’ αυτό έχω τρελαθεί… Δεν είχα πρόβλημα να σας έλεγα αν τον είχα σκοτώσει τον Γούσιο. Ήταν φίλος μου όμως. Είναι ανήθικο για μένα να κάνω κάτι τέτοιο, για την οικογένειά του. Αν μου είχε κάνει κάτι σοβαρό, όπως ο Ναστούλης – όχι για ψύλλου πήδημα – θα τον σκότωνα πραγματικά. Τσατίζομαι, κυρία πρόεδρε, γιατί ο μακαρίτης ο Γούσιος είχε προβλήματα με ανθρώπους από την Πάτρα και εγώ είχα κάνει επαφές με ανθρώπους μου για να τον βοηθήσω…. Και να μου χρεώνουν ότι έβαλα να τον σκοτώσουν;
    Πρόεδρος: Κύριε Βλαστέ, εδώ από τις συνομιλίες βλέπω ότι προσπαθούσατε να στήσετε ένα άλλοθι φιλίας σας με τον Γούσιο για αποκλεισμό κινήτρου. Τι έχετε να απαντήσετε σε αυτό;
    Βλαστός: Αυτό ήταν για να αμυνθώ, όχι για να ξεφύγω. Ο μακαρίτης ήταν πράγματι φίλος μου.
    Πρόεδρος: Έχετε και μια συνομιλία με τον Βασίλη Στεφανάκο που σας λέει «Μια ζαριά είναι όλα…». Μοιρολατρικό είναι αυτό, κύριε Στεφανάκο…
    Στεφανάκος: Όχι, είναι προφητικό!